May Favourites!!




Κυριακή 8 Ιουνίου 2014
Γεια σας κορίτσια!!
Και ναι έφτασε επιτέλους η στιγμή για τα αγαπημένα του Μαϊου!


Αυτόν τον μήνα έχω ποικιλία αγαπημένων....

1.Θα ξεκινήσω με την πλέον αγαπημένη μου κρέμα ημέρας την Hydra Match από την Garnier.
Είναι τρομερή η σύνθεσή της.Νιώθεις οτι βάζεις σιλικόνη στο δέρμα σου,είναι τόσο ελαφριά!Κρατάει ματ την επιδερμίδα μου και την λάτρεψα  τον Μάιο!Κόστισε 6.50Ε!

2.Azade Body Sprey Vanilla Sugar :Ένα λατρεμένο Body sprey κατάλληλο για να φρεσκάρεις το άρωμά  σου!Μυρίζει τέλεια και κρατάει πάρα πολύ!!Κόστισε 6.50Ε!

3.Βιολογικό διάλυμα Πρόπολης-Apivita :Νομίζω πως όλες σας το έχετε ακουστά!Είναι ένα διάλυμα το οποίο είναι πολυχρηστικό!Το χρησιμοποιείς τοπικά επάνω στα σπυράκια,διαλύεις λίγο σε νερό και το πίνεις όταν νιώθεις πως θα αρρωστήσεις,το απλώνεις σε περιοχές που έχεις κάποια πληγή κτλ!Κόστισε 10.00Ε.

4.Garnier Ντεμακιγιάζ ματιών 2 σε 1 :Είναι το καλύτερο δυφασικό ντεμακιγιάζ ματιών που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ!Αφαιρεί το μακιγιάζ πανεύκολα χωρίς περιττό τρίψιμο και συγχρόνως θρέφει τις βλεφαρίδες σε βάθος χρόνου καθώς περιέχει φυσική αργινίνη που τις ενδυναμώνει και τις κάνει πιο πυκνές!Δεν ξέρω πόσο κοστίζει γιατί αυτο μου το 'χε δώσει η κολλήτή μου!Αλλά πιστεύω πως δεν είναι πολύ ακριβό!

5.Κρέμα για τα πόδια Balea :Η κρέμα αυτή είναι ότι πρέπει για σκεσμένες φτέρνες.Είναι αρκετά λιπαρή βέβαια αλλά κάνει πολύ καλή δουλειά.Το αρνητικό είναι ότι δεν ξέρω αν υπάρχει Ελλάδα γιατί εμένα μου την έφεραν απόΓερμανία.Αν την βρείτε πάντως κάπου δοκιμάστε την!

6.Παλέτα σκιών Mels :Καταπληκτική παλέτα,την χρησιμοποίησα παρα πολύ τον προηγούμενο μήνα!Έχει καθημερινά χρώματα και μπορείς να κάνεις αρκετούς συνδυασμούς!Την είχα πάρει από κάποια αγορά γύρω στα 3.00Ε και δεν περίμενα να είναι τόσο καλή!

7. The falsies Mascara -Maybelline: Την έλιωσα τον Μάιο!Παρ' όλο που την πρώτη φορά που τη δοκίμασα δεν μου άρεσε καθόλου, αυτή τη φορά την είδα με εντελώς άλλο μάτι!Τρομερό αποτέλεσμα ειδικά σε συνδυασμό με την ...
8.MUA Volume Mascara :Απίστευτο αποτέλεσμα στις βλεφαρίδες μου!Το βουρτσάκι του είναι πλαστικό και γραπώνει τέλεια τις βλεφαρίδες!Δίνει απίστευτο όγκο αλλά και μήκος σε συνδυασμό με την the falsies!Κόστισε 3.00Ε!

9.Crazy Priorities Blush-No 612 Pale Pink :Ένα ρουζάκι σε απαλό πορτοκαλί τόνο που ήταν δώρο με κάποιο περιοδικό Μαϊου και δεν περίμενα να μ' αρέσει τόσο!Το χρησιμοποίησα φανατικά!Έχει κάποιες γυαλάδες μέσα αλλά είναι ανεπαίσθητες!Το περιοδικό κόστισε 3.50Ε.

10.Essence-Long Lasting Lipstick No 06 Barely There :Μία Nude απόχρωση κραγιόν με ροζ και καφετί υποτόνους!Πάρα πολύ ωραίο και βολικό χρωματάκι άκρως καθημερινό!Κόστισε 2.50Ε νομίζω!

11.L.A Girl-Cream Lipstick Rendezvous :Είναι γεγονός πως είναι το αγαπημένο μου κραγιόν,καθόλου τυχαίο που είναι στα τελειώματά του!Έχει μία τρομερή απόχρωση που μοιάζει λίγο με το κραγιόν της essence αλλά ροζίζει περισσότερο και είναι πολύ ενυδατικό και κρεμώδες!Κόστισε 1.70Ε!Μπορείτε να δείτε το κραγιόν αυτό εδώ.

12.Seventeen Longstay Lip Shaper No 04 Rose petal :Είναι ένα πολύ μαλακό μολύβι σε καφετορόζ απόχρωση και δεν είναι τυχαίο που είναι στα αγαπημένα καθώς ταιριάζει τέλεια με τα 2 παραπάνω κραγιόν!Κόστισε 4.00Ε!

13.Και τέλος είναι αυτές οι γλυκούλικες σαγιονάρες!Τις οποίες τις έφτιαξα εγώ και ενώ έλεγα πως δεν θα τις φορέσω έξω από το σπίτι τελικά μόνο αυτές φοράω!Σκέτη η σαγιονάρα κόστισε 17.00Ε!


Αυτά ήταν τα αγαπημένα του μήνα Μάιου!Εσάς ποιά ήταν τα αγαπημένα σας;Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο από τα δικά μου αγαπημένα;

Αυτά για σήμερα!
STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3
 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D