Eyes Brushes !!




Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014
Γειά σας κορίτσια!!!


Σήμερα όπως καταλάβατε, θα σας δείξω κάποια πινέλα ματιών που είχα αγοράσει προ καιρού από το ebay!Γενικά δεν έχω πολλά πινέλα στη συλλογή μου ούτε ματιών αλλά ούτε και προσώπου!Δεν ξέρω βέβαια πως και έγινε αυτό αλλά συνήθως σκιές ας πούμε δεν χρησιμοποιώ πολύ συχνά!Σίγουρα θα την εμπλουτίσω τη συλλογή μου πάντως!

Πρόκειτε λοιπόν για ένα σετάκι τεσσάρων πινέλων που το κάθε ένα έχει τη δική του χρήση προφανώς :P,φυσικά και μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε όπως μας βολεύει!Η λαβή τους είναι ξύλινη και οι τριχούλες των πινέλων είναι συνθετικές!

Ας τα δούμε όμως αναλυτικότερα!


1.Φλατ  πινέλο: Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιούμε για να εφαρμόσουμε όποιο προϊόν θέλουμε σε λεπτές γραμμές και σε άλλες μικροατέλειες που μπορεί να έχουμε.Είναι μαλακό αν και εμένα μου φαίνεται λίγο μεγάλο σαν πινέλο και δεν με βολεύει να το χρησιμοποιώ στα μάτια μου!



 
2.Κοφτό πινέλο: Αυτό το πινέλο μας βοηθάει να εφαρμόσουμε κάποιο προϊόν σε διάφορα σημεία όπως οι πλευρές της μύτης ή τα βαθουλώματα των μάγουλων!Είναι το πινέλο που έχω χρησιμοποιήσει λιγότερο καθώς δεν με πολυβολεύει!Βέβαια είναι πολύ μαλακό και αυτό!


 

3.Στρογγυλό φουντωτό πινέλο: Με αυτό βάζουμε primer ή βάση ή σκιά στα μάτια μας, μπορούμε και να το χρησιμοποιήσουμε για να δώσουμε βάθος στα μάτια μας!Το πιο εύκολο πινέλο από τα τέσσερα καθώς μπορείς να δουλέψεις τα προϊόντα πολύ καλά και χωρίς προβλήματα και οι τριχούλες του είναι πολύ μαλακές!(Εγώ το χρησιμοποιώ πιο πολύ για blending)


4.Οβάλ πινέλο ακριβείας: Με αυτό μπορούμε να βάλουμε με ακρίβεια concealer όχι μόνο στα μάτια μας αλλά και σε άλλες περιοχές όπως γύρω από το στόμα ή στο πιγούνι.Πολύ βολικό πινέλο,οι τριχούλες του είναι πολύ σφιχτά δεμένες αν και μπορεί κανείς να πεί ότι είναι λίγο "σκληρό"!Εγώ το έχω χρησιμοποιήσει και για εφαρμογή σκιάς στην κόγχη του ματιού μου όπως και στην εσωτερική γωνία του ματιού.


Αυτά είναι τα πινελάκια μου!!Γενικά έχω να πω, πως είναι αρκετά καλά και ποιοτικά πινέλα και πολύ οικονομικά!Σίγουρα μπορούμε να τα χρησιμοποιούμε και στο πρόσωπό μας εκτός από τα μάτια μας!Το μόνο αρνητικό που εχω να πω είναι ότι σαν μέγεθος τα πινέλα είναι αρκετά μεγάλα αν και τώρα τα έχω συνηθίσει!

Δεν χάνεται κάτι να τα δοκιμάσετε :D θα τα βρείτε εδώ σε πολλά χρώματα και κοστίζουν περίπου 2.00 Ε! Επίσης να πω ότι ίσως να έχω κάνει λαθάκια σχετικά με το τρόπο χρήσης του κάθε πινέλου αλλά έτσι τα έλεγε στο site τους οπότε μην παρεξηγήσετε, βέβαια εγώ τα χρησιμοποιώ συνήθως όπως με βολεύουν!

Έχετε εσείς να μου προτείνετε κάποια καλή μάρκα πινέλων για να εμπλουτίσω τη συλλογή μου;;;;

Αυτά για σήμερα!!
Φιλιά!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D