Love Alpha fiber & mascara case!!




Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014
Καλημέρα κορίτσια!!!


Ναι ναι,καλά καταλάβατε!!!Σήμερα θα κάνω ένα review πάνω σε αυτήν τη μάσκαρα και το fiber της Love alpha που οι περισσότερες θα γνωρίζετε!Αρχικά είχα ενδοιασμούς για το άν θα έπρεπε να τα αγοράσω...Τα έβλεπα παντού και σε βίντεο κτλ αλλά δεν ήμουν σίγουρη!Τελικά πήρα την απόφαση και τώρα τα έχω στα χέρια μου!

Τα είχα παραγγείλει από e-bay  περίπου 5,00 ευρώ!
Η κασετίνα περιέχει μία μάσκαρα κανονική,το μπουκαλάκι με το fiber και ένα φυλλαδιάκι που σου δείχνει πως να την εφαρμόζεις!
Η πρώτη μου αντίδραση μόλις άνοιξα το δεματάκι και είδα την κασετίνα ήταν "Ουάου". Είναι μία πολύ όμορφη και ποιοτική κασετίνα-κάτι που για να πω την αλήθεια δεν περίμενα σε καμία περίπτωση- είναι γερό και μέσα έχει τις 2 μάσκαρες όμορφα τοποθετημένες!


Το βουρτσάκι της μάσκαρας είναι αρκετά καλό και αυτό με εξέπληξε γιατί εγώ είμαι περίεργη με τις μάσκαρα!Αλλά αυτή είναι πολύ ωραία!



Και για όσες δεν ξέρετε τι είναι το Fiber,είναι φυσικές ίνες που δίνουν όγκο και μήκος στις βλεφαρίδες!Όσες περισσότερες εφαρμογές κάνετε τόσο περισσότερο όγκο και μήκος θα έχετε!!



Ας μπούμε στο ψητό τώρα!!!Έπαθα την πλάκα μου με το fiber, κάνει πολύ καλή δουλειά σου δίνει όγκο,μήκος και γενικά αποκτάς ένα δραματικό εφέ στα μάτια και είναι σαν να έχεις ψεύτικες βλεφαρίδες!Πολύ καλή κασετίνα,κάνει αυτό που υπόσχεται!!

Η εφαρμογή είναι απλή, αν θέλετε γυρίζετε τις βλεφαρίδες σας με το ψαλιδάκι και έπειτα,βάζετε μία στρώση μάσκαρα,κατευθείαν μία στρώση fiber και μετά ξαναβάζετε μάσκαρα και fiber και συνεχίζετε όσες φορές θέλετε τελειώνοντας πάντα με μάσκαρα!!

Θα σας δείξω το πρίν και το μετά για να δείτε την διαφορά αν και το πέρασα 2 φορές μόνο!!!

Χωρίς μάσκαρα


1η εφαρμογή


2η εφαρμογή



Τελικό αποτέλεσμα


Εντάξει η διαφορά είναι εμφανής νομίζω!!
Γενικά λοιπόν και η μάσκαρα και το fiber ειναι καταπληκτικά και σίγουρα αξίζει να τα πάρετε κι εσείς!!Δεν μου δημιούργησαν κανένα πρόβλημα στα μάτια μου ούτε τσούξιμο ούτε φαγούρα,οπότε κι εγώ θα την αγοράσω ξανά αυτη την κασετίνα!

Το μόνο αρνητικό που έχει είναι ότι κατά την εφαρμογή του fiber πέφτουν χνουδάκια γύρω γύρω,στις φώτο μου μπορεί να φαίνεται!Γι αυτό καλό θα ήταν να κρατάτε μία χαρτοπετσετούλα κάτω από το μάτι!Να πω επίσης ότι εγώ εφάρμοσα το fiber μόνο στις επάνω βλεφαρίδες!

Την κασετίνα μπορείτε να την βρείτε --> εδω!

Κι εδώ τελείωσε το review μου!!Εσείς τα έχετε δοκιμάσει αυτά τα 2 προϊόντα;;Ποια είναι η γνώμη σας;Θα τα αγοράζατε;

Αυτά τα λίγα για σήμερα!!

STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D