Bioten Review!!




Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Όπως καταλάβατε,θα πω δυό λόγια για κάποια προϊόντα της Βioten που όλες αγαπάμε!Τα πράγματα που έχω εγώ είναι όλα της σειράς με το εκχύλισμα κυδωνιού για κανονικές/μεικτες επιδερμίδες!

Θα ξεκινήσω με την κρέμα 24ωρης ενυδάτωσης με κυδώνι η οποία ενδείκνυται για ηλικίες από 20 έως 35!Έχει ωραία,απαλή μυρωδιά κάτι που είναι τέλειο γιατί σε αντίθεση με άλλες κρέμες όπως π.χ την κρέμα με άγριο τριαντάφυλο απο Κorre που ενώ μου αρέσει,δεν μπορώ να την βάλω γιατί μυρίζει πολύ έντονα για μένα και μου θυμίζει λίγο αεροζόλ, η κρέμα της Bioten είναι άψογη από άποψη μυρωδιάς!
Επίσης, η σύνθεσή της είναι μεσσαία δηλαδή δεν είναι ούτε νερουλή αλλά ούτε και πολύ σφικτή!Απλώνεται ωραία επάνω στο δέρμα και αποροφάται γρήγορα!
Δεν σου αφήνει λιπαρότητα (εγώ τουλάχιστον δεν είδα κάτι τέτοιο)
και το make up κάθεται πιο ομοιόμορφα-εννοείται-αν έχω βάλει την κρέμα πριν!
Δεν εντόπισα κάτι αρνητικό!


Προχωράμε στην κρέμα ματιών με ρόδι!Η κρέμα αυτή  ενδείκνυται για ηλικίες 35-40-45  καθώς είναι αντιρυτιδική και συσφικτική, παρόλα αυτά τη δοκίμασα και είναι αρκετά καλή,δεν είδα διαφορά σε ρυτίδες γιατί δεν έχω ακόμα αλλά δίνει μία λάμψη και μία φωτεινότητα στα μάτια!Μυρίζει κι αυτή πολύ ωραία και αποροφάται άμεσα!Αξίζει μία δοκιμή σίγουρα!





Τώρα έχουμε το ενυδατικό γαλάκτωμα με κυδώνι!Με αυτό το προϊόν έχω μείνει λιγότετο ικανοποιημένη!Μυρωδιά,σύνθεση κτλ είναι όλα καλά!Απλά εμένα δεν με βολεύει να ξεβάφομαι με γαλάκτωμα!Και κατά τη γνώμη μου δεν ξεβάφει καλά τα μάτια!Και το βασικό για μένα είναι τα μάτια!Μάλλον πρεπει να πάρω ξεβαφτικό ειδικά για την περιοχή των ματιών!



 


Εδώ έχουμε την τονωτική λοσιόν η οποία είναι εξαιρετική!Πολύ καλή και δροσιστική,ότι πρέπει για την τόνωση του δέρματος!Κάνει ότι υπόσχεται,ρυθμίζει τη φυσική υγρασία του  δέρματος και έχει επανορθωτική δράση χάρης στη βιταμίνη Ε που περιέχει!
Δεν έχω να πω κάτι άλλο πάνω σε αυτή!



 
 

Τέλος θα μιλήσω για το gel καθαρισμού με κυδώνι...Δε μου άρεσε.. Καταρχάς με το που ανοίγεις το καπάκι τρέχει το προϊόν,δεν έχει καμία σταθερότητα!Επίσης περίμενα να έχει λίγους κόκκους στο Gel!(Τώρα θα μου πείτε ότι μετά δεν θα λεγόταν Gel,τελοσπάντων).Το βάζω στο δέρμα μου και δε νιώθω οτι κάνει δουλειά!Βέβαια φαίνεται πιο καθαρό το πρόσωπό μου αλλά δεν το πήρα γι αυτό!Έκανα λάθος επιλογή προφανώς!Πάντως για κοπέλες που θέλουν ένα απλό καθαριστικό αυτό είναι ότι πρέπει καθότι είναι soap free!


 
Το μεγάλο συν των προϊοντων της Bioten είναι ότι αν όχι όλα,τα περισσότερα είναι parabens free και αυτό είναι πολύ σημαντικό εφόσον μιλάμε για προϊόντα που βάζουμε καθημερινά στο πρόσωπό μας!Επίσης είναι και οικονομικότατα!

Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτά τα προϊόντα;Ποιά είναι η δική σας γνώμη;;

Αυτά για σήμερα!

STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3


1 σχόλια:

  1. εχω δοκιμασει τη κρεμα, το γαλακτωμα και το τζελ και ειμια ευχαριστημενη αν και απο αυτο το τζελ προτιμω το αλλο της σεπτονα. εχω δοκιμασειψκαι τα μαντιλακια καθαρισμου που μου ειναι καλυτερα απο οτι το γαλακτωμα γιατι με το γαλακτωμα μπαινουν υπολλειματα στα ματια μου. Ηρθα για να δω τι λες για τη κρεμα ματιων. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D