Celebrity (July) # 4




Σάββατο 5 Ιουλίου 2014
Γεια σας κορίτσια!
Σήμερα γράφω από το κρεβάτι του "πόνου" αφού αυτή τη στιγμή έχω 39 πυρετό!Και ναι, μες το κατακαλόκαιρο εγώ φυσικά αρρώστησα!Τραγικό....
Anyway!!

Παρά τις αντιξοότητες,ήθελα οπωσδήποτε να γράψω αυτό το ποστ γιατί αφορά το περιοδικό celebrity που είχε μέσα δώρο ένα κραγιόν και αν το θέλετε λογικά προλαβαίνετε να το βρείτε!!


Και όπως βλέπετε πήρα δύο,μιλάμε για τρέλα!! Τα κραγιόν λοιπόν είναι της εταιρείας MD professionel και για να σας πω την αλήθεια δεν την ήξερα τη συγκεκριμένη (μπορείτε να δείτε πληροφορίες εδώ).Τα κραγιόν αυτά περιέχουν υαλουρονικό οξυ που υπόσχεται να κάνει τα χείλη σας πιο σαρκώδη!



Οι αποχρώσεις είναι δύο,ένα κοραλλί στο νούμερο 09 και ένα ροζάκι στο νούμερο 13!Να πω αρχικά πως μου κίνησαν την περιέργια οι συσκευασίες τους!Μου φάνηκαν πολύ κομψές και σίκ!Είναι καλοφτιαγμένες και κλείνουν καλά!Τα κραγιόν δέν είναι ματ είναι πολύ πολύ ενυδατικά!






Το κοραλί είναι ένα καταπληκτικό κραγιόν.Γράφει πάρα πολύ ωραία στα χείλη και είναι και πολύ καλοκαιρινό!Είναι ενυδατικό και για να πω την αλήθεια, δεν το έχω φορέσει πολλές ώρες για να δω αν όντως κάνει δουλειά το υαλουρονικό οξύ που περιέχει!Πάντως δίνει μία ωραία όψη στα χείλη λόγω της σύνθεσής του!Είναι αρκετά σταθερό αλλά όπως προείπα δεν το έχω φορέσει πολλές ώρες για να έχω μία ολοκληρωμένη γνώμη!

















Η δεύτερη απόχρωση είναι η ρόζ!Ψάχνω καιρό ένα ροζ που να μου ταιριάζει...Δυστυχώς με το που το έβαλα στα χείλη μου με έπιασε αμόκ!Είναι πραγματικά απαίσιο...καμία σχέση με το κοραλλί.Κάθεται λίγο στις γραμμές των χειλιών αλλά το μεγαλύτερο πρόβλημά του είναι η απόδοση χρώματος η οποία είναι ελλεεινή...είναι ένα ροζ δεν ξέρω πως να το περιγράψω είναι ένα χρώμα πολύ δεύτερο τέλοσπάντων.Δεν μου ταιριάζει καθόλου!Και η φωτογραφία το δείχνει ωραίο αλλά δεν έχει καμία σχέση!Έχει περίεργη σύνθεση, είναι πολύ ενυδατικό τόσο που εμένα μου θυμίζει γκλος είναι λίγο κολλώδης η σύσταση του.Απογοητεύτηκα λίγο με αυτό αλλά ευτυχώς το κοραλί με αποζημίωσε!

Θα σας πρότεινα λοιπόν 100% να αγοράσετε το κοραλί και να αποκτήσετε μία επαφή με το υαλουρονικό οξύ!Το περιοδικό άλλωστε είναι πάμθηνο, είναι μόλις στα 3.50Ε!!Αξίζει μία δοκιμή και το σίγουρο είναι ότι το κραγιόν αυτό κανει τα χείλη πιο Juice και χωρίς να δράσει το υαλουρονικό οξύ!!


Αυτά για σήμερα,
Φιλιά xxx


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D