All about Contact lenses # 1




Παρασκευή 2 Μαΐου 2014
Γεια σας κοριτσούδια!!
Ελπίζω να είστε καλά!


Σήμερα σας ετοίμασα ένα θέμα που με απασχολεί τα τελευταία αρκετά χρόνια!Όσες είστε  "ευλογημένες" με μυωπία όπως εγώ πιστευώ πως θα σας ενδιαφέρει  αυτό το Post !

Δεν έχω και την πιο τεράστια μυωπία (1,50 βαθμό στο ένα μάτι και 1,75 στο άλλο) αλλά και πάλι είναι τόσο εκνευριστικό να μη βλέπεις μακριά και να 'σαι κάπως σαν το κύριο από κάτω,στην προσπάθειά σου να δείς τον αριθμό του λεωφορείου,"τυχαίο" παράδειγμα!!
Τα γυαλιά εμένα προσωπικά μου αρέσουν, προσδίδουν ύφος!Σίγουρα έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα από τους φακούς καθώς είναι πιο ξεκούραστα τα μάτια σου φορώντας τα και δεν κινδυνεύεις τόσο από μικρόβια κτλ..Εδώ όμως έρχεται να πάρει θέση το γνωστό "αλλά"!Κάποια στιγμή κουράζεσαι να φοράς συνέχεια τα γυαλιά και να τα βλέπεις όλα σαν μέσα από κορνίζα και επίσης δεν φαίνεται έτσι όπως θέλεις το βάψιμο που κάνεις!
Έτσι λοιπόν αποφασίζεις να βάλεις φακούς επαφής!!!

Φοράω φακούς απο το 2008 και έχω αλλάξει αρκετές μάρκες τόσο φακών όσο και υγρών στην προσπάθειά μου να βρώ τα ιδανικότερα κ οικονομικότερα προϊόντα για τα δικά μου μάτια!
Όταν πήρα την απόφαση να βάλω φακούς,πήγα στον οφθαλμίατρο και τους έπαιρνα από εκέι για 2 χρόνια και τους πλήρωνα 40.00 ευρώ (εξωφρενικό ποσό) αλλά δεν ξέρω τι μάρκα ήταν για να σας μιλήσω γι αυτούς, οπότε πάμε σε αυτούς που αγόραζα μόνη μου αργότερα!!

1.Bausch-Lomb Soflens 59 

Αρχικά είναι πάμφθηνοι αυτοί οι φακοί,κοστίζουν τα 3 ζεύγη (για 3 μήνες δηλαδή) σχεδόν 15.00 ευρώ!

Η εταιρεία λέει:
Οι φακοί επαφής SofLens 59 της Bausch + Lomb παρέχουν καθαρή όραση με την καθημερινή άνεση που αναζητάτε.Είναι κατασκευασμένοι από ένα υλικό ανθεκτικό στις πρωτεϊνικές εναποθέσεις, που συνδυάζει εξαιρετική απόδοση, άνεση και οπτική οξύτητα.
  • Υλικό ανθεκτικό στους ρύπους για εξαιρετική άνεση.
  • Εύκολος χειρισμός.
Θετικά: 
  1. Είναι πολύ λεπτοί
  2. Έχουν εύκολο χειρισμό 
  3. Δεν λερώνονται εύκολα 
  4. Είναι φθηνοί
Αρνητικά: 
  1. Σκίζονται εύκολα γιαυτό δεν θα τους πρότεινα σε αρχάριους!
  2. Εμένα μετα από 3 ώρες μου έκαναν τα μάτια μου ξηρά (ενώ γενικά έχω υγρά μάτια)
  3. Μετά από 20 μέρες δεν έβλεπα πολύ καλά ενώ τους καθάριζα ήταν σαν θαμπωμένοι
  4. Τις περισσότερες φορές γυρνούσαν ανάποδα και επειδή είναι πολύ λεπτοί έκανα ολόκληρο χειρουργείο για να τους επαναφέρω ανέπαφους.  
Σαν σύνολο δεν με ευχαρίστησαν αυτοί οι φακοί αλλά για την τιμή τους είναι εντάξει, δεν έχουν κακή ποιότητα και δεν επηρέασαν αρνητικά τα μάτια μου!
 
2. Bausch-Lomb : ReNu MultiPlus Solution


Η εταιρεία λέει: 
Το ReNu Multiplus αναγεννά τους φακούς επαφής σας και σας κάνει να αισθάνεστε ότι φοράτε ένα φρέσκο ζευγάρι κάθε ημέρα.Είναι ένα διάλυμα πολλαπλών χρήσεων  που παρέχει άνεση ίδια με αυτή των νέων φακών.
Παρέχει ένα στρώμα άνεσης για την χρήση των φακών επαφής σας. Χρησιμοποιήστε το για τον καθαρισμό, το ξέβγαλμα, την απολύμανση και την αποθήκευση των μαλακών φακών επαφής σας. Με την καθημερινή χρήση, αφαιρεί την εναπόθεση πρωτεϊνών. Νοιώστε ότι φοράτε ένα φρέσκο ζευγάρι φακών, με ένα στρώμα υγρασίας.
  1. Πρωτότυπη, ήπια φόρμουλα.
  2. Καθαρίζει, ξεβγάζει, απολυμαίνει και αποθηκεύει τους μαλακούς φακούς επαφής σας.
  3. Περιέχει Dymed και πολοξαμίνη για καθαρούς, άνετους φακούς.
  4. Το χαρτί της συσκευασίας και η φιάλη είναι 100% ανακυκλώσιμα. 
Για μένα είναι από τα καλύτερα υγρα φακών που έχω χρησιμοποιήσει έως τώρα.Καθαρίζει καλά τους φακούς,τους διατηρεί υγρούς και κατ' επέκταση καθιστά πιο εύκολη και "ανώδυνη"την εφαρμογή τους!Δεν μου ερέθισε καθόλου τα μάτια και κοστίζει από 9.00 έως 14.00 ευρώ!

Βέβαια, θα είναι πιο φρόνιμο να ρωτήσετε κάποιον ειδικό για το πιο υγρό είναι το καταλληλότερο για την δική σας μάρκα φακών!Αυτά τα διαλύματα που θα σας δείξω εγώ ενδείκνυνται για μαλακούς φακούς κυρίως!

Τα link για τα προϊόντα

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από αυτά;
Ποιά είναι η γνώμη σας;

Αυτά για σήμερα!!
STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3

Υ.Γ: Πηγή Bausch & Lomb

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D