Shower gel & Eyes Care




Τετάρτη 2 Απριλίου 2014
Γειά σας κορίτσια!!
Ελπίζω να είστε καλά!
Λοιποοοόν,στο πρώτο post του μήνα θα δούμε δύο προϊόντα που τα έχω αρκετό καιρό και έχω σχηματίσει μία άποψη!

Αρχικά θα σας μιλήσω για ένα αφρόλουτρο που πηρα και είναι αυτό εδώ...


Δεν ξέρω κατά πόσο το γνωρίζετε το συγκεκριμένο.Για να σας πω την αλήθεια, εγώ δεν ήξερα καν ότι υπήρχε. Είχα δει την κολώνια που έχει στα Hondos αλλά ήταν μαύρη η συσκευασία (προφανώς ήταν διαφορετικό άρωμα!).
Το βρήκα λοιπόν σε ένα σούπερ μάρκετ και με το που το μύρισα λέω "Όκ το πήρα κι έφυγα" !Είχε και άλλες δύο μυρωδιές νομίζω!
Είναι τη εταιρίας Tesori d' Oriente το Fiore Del Dragone και παρασκευάζεται στην Ιταλία.
Να πω ότι είναι εμπλουτισμένο με εκχύλισμα Pitaya που είναι γνωστό στην Αρχαία Κίνα για τις αντιοξειδωτικές του ικανότητες και θωρούνταν και ελιξίριο για τη ζωή.Επίσης λέει ότι έχει μαγευτικό άρωμα που αποκαλύπτει την αρμονία και την ομορφιά ασιατικών κήπων...

Και είναι όντως έτσι, μυρίζει κήπος ανθισμένος...δεν ξέρω, η μυρωδια του δεν περιγράφεται είναι σίγουρα μαγευτική!!
Έχει καλή διάρκεια το άρωμά του,αφήνει το δέρμα απαλό και κόστισε λίγο λιγότερο από 3,00 ευρώ και είναι 250ml!Σίγουρα θα το ξαναπάρω!

Το μόνο αρνητικό που βρήκα είναι ότι έχει λίγη ποσότητα μέσα και ότι δεν το βρίσκω σε όλα τα σούπερ μάρκετ!

Συνεχίζουμε με ένα ντεμακιγιάζ ματιών από την Diadermine essential care!


 Δεν είχα πάρει κάποιο ντεμακιγιάζ συγκεκριμένα μόνο για τα μάτια και γι αυτό το αγόρασα...Αν θυμάμαι καλά κόστισε 3,50 ευρώ (οικονομικότατο δηλαδή) .
Υπόσχεται ολική αφαίρεση του μακιγιάζ των ματιών χωρίς να αφήνει λιπαρότητα και λέει επίσης ότι είναι κατάλληλο και για άτομα που φορούν φακούς επαφής.Είναι οφθαλμολογικά ελεγμένο και είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος.

Αυτό που έχω να πω για αυτό το προϊόν είναι, ότι όντως δεν αφήνει (σε εμένα τουλάχιστον) κάποια λιπαρότητα και δεν μου ερεθίζει τα μάτια,δεν έχω κάποιο τσούξιμο ή κοκκινίλα!Έχει ένα ανεπαίσθητο άρωμα (αδιάφορο).Η τιμή του είναι μια χαρα για 125ml και δεν καταναλώνεται και γρήγορα γιατί χρειάζεται μικρή ποσότητα προϊόντος!

Το αρνητικό του είναι, ότι δεν βγάζει εντελώς τη μάσκαρα...Εγώ βάζω αρκετές στρώσεις μάσκαρα οπότε μετά που ξεβάφω τα μάτια μου με αυτό και πλένω το προσωπό μου βλέπω λίγα υπολείμματα στην πετσέτα...Πέρα από αυτό όμως είναι αξιόλογο προϊόν,μια χαρά για την τιμή του!Δεν ξέρω αν θα το ξαναγοράσω παρ' όλα αυτά!!

Εσεις έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτα;;;Χρησιμοποιείτε ντεμακιγιάζ ματιών;;

Αυτά για σήμερα!!

STAY TUNED ΓΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟ POST <3

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D