Peter Pan Crochet Collar!!




Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013
Έρχομαι σήμερα με ένα τελείως διαφορετικό post που αφορά ένα γιακά σε στυλ  peter pan!!Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσουν πάρα πολύ τέτοιου είδους γιακάδάκια!

Το συγκεκριμένο λοιπόν, το είχα δει στο you tube και σκέφτηκα ότι είναι πολύ ωραία ιδέα να προσπαθήσω να το κάνω και εγώ μιας που έψαχνα καιρό να αγοράσω ένα και μου φαινόταν τσιμπημένες οι τιμές τους!!

Η διαδικασία είναι απλή και για τους πιο αρχάριους στον τομέα του πλεξίματος με βελονάκι!Ξέρω,θα μου πείτε τώρα, βελονάκι;;Τι λέει αυτή;Θα κάθομαι να πλέκω σαν τη γιαγιά μου;; Κι εγω αυτό έλεγα αλλά αλλαξογνώμησα τελικά!!

Στην αρχή παιδεύτηκα λίγο μέχρι να καταλάβω πώς να το κάνω γιατί κι εγώ ούτε που είχα ασχοληθεί ποτέ μου με το αντικείμενο αλλά ευτυχώς ο κόπος μου δεν πήγε στράφι!!

Αυτό είναι το πρώτο που έκανα…


Model(:P): Anthie


Η κλωστή του είναι 100% cotton και έτσι βγήκε μεγαλύτερο και βαρύτερο από ότι αν χρησιμοποιούσα άλλο υλικό!Χρησιμοποίησα με αυτή την κλωστή βελονάκι των 5,0cm ή των 5,5cm δεν θυμάμαι καλά!!

Αφού έκανα το πρώτο και μου άρεσε είπα να δοκιμάσω να το ξανακάνω με διαφορετική κλωστή!

Model(:P): Anthie

Αυτό είναι από συνθετικό μαλλί  έχει πιο λεπτή κλωστή και κατα συνέπεια είναι πιο μικρό και πιο ελαφρύ!Χρησιμοποίησα αν θυμάμαι καλά το βελονάκι των 4,5cm!!

Αν πάρετε την απόφαση να προσπαθήσετε να πλέξετε αυτόν το γιακά  θα πρέπει να προσέξετε κάποια βασικά πράγματα:  
1ον Το υλικό που θα χρησιμοποιήσετε (το cotton είναι ακριβότερη κλωστή)
2ον Ανάλογα το υλικό θα πάρετε και το κατάλληλο μέγεθος βελονάκι κ  
3ον Όσο μικρότερο είναι το βελονάκι τόσο πιο σφιχτό και μικρό γίνεται το πλεχτό

 To tutorial του γιακά θα το βρείτε εδώ -> Peter Pan Collar Tutorial

Φθηνά βελονάκια θα βρείτε εδώ -> Knitting hooks

Αυτό ήταν το Post μας για σήμερα!!Εσάς σας αρέσουν τέτοιου είδους γιακαδάκια;;;Έχετε αγοράσει ποτέ κάποιο;;Έχετε προσπαθήσει ποτέ να πλέξετε κάτι;; :D


Αν θέλετε να σας δώσω κάποια άλλη πληροφορία,αφήστε μου σχόλιο!!

Αυτά τα λίγα για σήμερα!Stay tuned για επόμενο post
  kisses!! :)




 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D