The path to the unknown...




Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013
Όλα άρχισαν ένα φθινοπωρινό απόγευμα πριν από περίπου 5 χρόνια....Εκείνη την ώρα καθόμουν στον υπολογιστή και χάζευα.Κάποια στιγμή χτυπάει το τηλέφωνο,ήταν η κολλητή μου η Μαριλένα!Το σήκωσα και κανονίσαμε να βγούμε έξω...

Συναντηθήκαμε λοιπόν και κατά τη διάρκεια της βόλτας μας,μέσα στα τόοοοοσα που λέγαμε-ιστορίες για αγρίους-μου ξεφούρνισε σε ανύποπτο χρόνο ότι έιχε πάει στην τράπεζα και άνοιξε λογαριασμό και έβγαλε κάρτα και έκανε Paypal ?!?!?!
Δεν είχα καταλάβει παντελώς τίποτα από όσα μου είχε πει ! -.- Παρ'όλα αυτά, εκείνη προσπαθούσε να μου εξηγήσει τα καμώματά της,αλλά εγώ αρνιόμουν κατηγορηματικά να καταλάβω!Σαν να μην ήθελε το μυαλό μου να χωρέσει οτι γίνεται να αγοράσω κάτι από κάποια μακρινή χώρα με μικρό κόστος και να έρθει στο σπίτι μου...μου φαινόταν εξωπραγματικό!Μη ρωτήσετε γιατί!Τότε τα online καταστήματα ήταν λίγα και δεν ήταν τόσο διαδεδομένο το Online shopping όσο είναι σήμερα!

Μετά από λίγο καιρό λοιπόν και ενώ με ενημέρωνε για τις αγορές που έκανε η ίδια συνεχώς, αποφάσισα και εγώ να μπω σε αυτό το περιβόητο site το "E-bay" που τόσο συχνα μου ανέφερε η Μαριλένα...Πληκτρολογώ λοιπόν www.ebay.com, μπαίνω στο site και τί να δω?!?!!? Ρούχα,παπούτσια,τσάντες,μπιζού και ότι λογής μπιχλιμπίδια μπορούσες να φανταστείς υπήρχαν μέσα σε αυτό το μαγικό site!Είχα τρελαθεί!Δεν το χωρούσε ο νους μου οτι μπορεί να υπάρχει κάτι τόσο μεγάλο και παγκόσμιο!

Τις επόμενες ώρες, μέρες, βδομάδες, μήνες μη σου πώ,δεν έκανα τίποτα άλλο παρά να μπαίνω στο ebay και να ξεκαθαρίζω ποια πράγματα θέλω να γίνουν δικά μου οπωσδήποτε!Αφού τέλειωσα την λίστα μου,ένιωσα πολύ υπερήφανη με τις επιλογές μου και συγχρόνως τρομερά ανακούφισμένη που επιτέλους είχα καταλήξει πράγματα που θα αγόραζα!Τελικά, όταν άνοιξα το πορτοφόλι μου ένιωσα μια ωραία ωραία απογοήτευση, γιατί όπως καταλαβαίνετε μόνο άν πουλούσα το νεφρό μου θα μπορουσα να τα αγοράσω όλα αυτα!:D

Τέλοσπάντων,βρίσκω τελικά τι μου χρειάζόταν εκείνη την περίοδο και αποφασίζω να πάρω την κολλητή μου και να της πώ να μου το παραγγείλει....Αυτό το μοτίβο -να μου παραγγέλνει η κολλητή μου αυτά που ήθελα- συνεχίστηκε για κάνα χρόνο ακόμα!Αυτό γιατί,μου φαινόταν παρα πολύ δύσκολο,χρονοβόρο και πολύ μπίζιλο να μπλέξω με τράπεζες καρτες Paypal και τέτοιες ιστορίες!Αυτά ήταν παντελώς άγνωστα για μένα μέχρι τότε!!Από την άλλη όμως, με είχε πιάσει τρέλα με το ebay, έιχα πάθει εμμονή(και εδώ την πατάνε οι καινούργοι χρήστες του).Όταν σε πιάνει εμμονή, θες να τα πάρεις όλα!Θες να κερδίζεις στις δημοπρασίες, νομίζοντας πως αγοράζεις κάτι πιο κάτω από την κανονική του τιμή ενώ τις περισσότερες φορές το αγοράζεις παραπάνω!Με άλλα λόγια σε πιάνει ένας υπέρμετρος καταναλωτισμός και πολλές φορές κάνεις αγορές που δεν θα έκανες με καθαρό μυαλό! 

Έπειτα από αυτή την εμμονή μου, αποφάσισα να μπω στα "βαθιά" βγάζοντας μία δική μου κάρτα(αρκετά είχα τυραννήσει την κακόμοιρη τη Μαριλένα :)) με την προϋπόθεση ότι θα μετριάσω τη μανία υπέρκαταναλωτισμού μου!!

Τα βήματα που έκανα για να αποκτήσω αυτή την τρομερή "κάρτα" ήταν πολύ απλά και καθόλου κουραστικά τελικά!


Τι κάνεις για να βγάλεις κάρτα;

  1. Πας σε μία τράπεζα και ρωτάς αν συνεργάζονται με την υπηρεσία pay-pal(Η υπηρεσία αυτή βοηθάει να γίνονται οι συναλλαγές σου με ασφάλεια)αν η τραπεζα σου απαντήσει θετικά πας στο βήμα 2 
  2. Λες στην τράπεζα ότι θέλεις να ανοίξεις εναν τραπεζικό λογαριασμό!(εφόσον έχεις τα απαραίτητα χαρτιά,ταυτότητα-αφμ-λογαριασμό Δ.Ε.Η αυτά νομίζω θέλουν)
  3. Εφόσον ανοίξεις λογαριασμό και σου δώσουν την κάρτα και το βιβλιάριο θα τους πεις ότι θέλεις να συνδέσεις την κάρτα σου με την υπηρεσία pay-pal.Εκείνοι έιτε θα σου δώσουν κάποιο κωδικό εκείνη την ώρα είτε θα σου πουν να καλεσεις αργότερα για να στον δωσουν. 
  4. Αφου λοιπόν πάρεις τον κωδικό αυτο,πηγαίνεις στο site της pay-pal https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/home πατάς sign up και συμπληρώνεις όλα τα απαραίτητα στοιχεία που ζητάει(πρέπει να έχεις την κάρτα από την τράπεζα)

Το μόνο που θα πρέπει να κάνεις μετά έιναι να περιμένεις κάποιες μέρες για να ενεργοποιηθεί η υπηρεσία Pay pal!!
Α, μην ξεχάσω!Θα πρέπει να κάνεις sign up και στο e-bay  για να μπορέσεις να κάνεις αγορές!Επίσης εγγραφή θα πρέπει να κάνεις σε όλα τα site από τα οποία έχεις σκοπό να αγοράσεις κάτι!Αυτό είναι νόμος!!

 Από τότε που έφτιαξα τη δική μου κάρτα όπως είναι φυσικό,έχω μάθει όλα τα "κόλπα" του online shopping καθώς πέρασα από διάφορα στάδια και "δοκιμασίες"αυτά τα 4 χρόνια!Πλέον, παραγγέλνω αν όχι 7 σίγουρα 5 φορές το μήνα μικροπράγματα από το ebay αλλά κάνω και 1 φορά το δίμηνο μεγάλες παραγγελίες από άλλα site είτε καλυντικών είτε ρούχων!
Έτσι αποφάσισα να φτιάξω αυτόν τον ιστότοπο για να πω κι εγω τη γνώμη μου σε όλα αυτά που αγοράζω για να έχετε μία πρώτη εντύπωση των προϊόντων αυτών και να μην κάνετε τις λάθος αγορές που έχω κάνει εγώ!!

Άν έχετε απορίες σχετικά με το online shopping αφήστε μου σχόλιο!!:D


Αυτά τα λίγα για σήμερα!Ελπιζω να μην κουραστήκατε :D!

Stay tuned για επόμενο post!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Flickr Images

Dimittra's Opinion. Από το Blogger.
My name is Dimitra, I am a 23 years old girl from Greece which is online shopping addict and loves make up and all the beauty stuff! I also love to taking pictures of everything!Here you can see reviews,a lot of hauls and a lot of other stuff! I hope you enjoy it!! ^^
PS: Prohibited use of any photos of this blog without my approval!

Contact with me!

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *


Blogger news

Thank you for stopping by!

Translate

Copyright © 2015 • Here is Dimitra's opinion blogspot! Welcome :D